x
Спецтехніка

Кар'єрний самоскид HOWO 70 виробництва China National Heavy Duty Truck Group Co., LTD. (CNHTC) застосовується для транспортування гірської маси, розкривних порід на відкритих розробках як гірничо-металургійних комбінатів так і щебеневих кар'єрів, при будівництві великих промислових і гідротехнічних об'єктів.

Кар'єрні самоскиди HOWO 70 розроблені компанією SINOTRUK підходять для роботи на коротких відстанях при відкритій розробці, для сталеливарних заводів, гідроенергетичних майданчиків та інших місць з суворими робочими умовами.

Особливості:

  • Трирівнева фільтрація (попередня фільтрація, масляна лазня і фільтрація повітря) двигуна забезпечує ефективне відфільтровування пилу. Це дозволяє уникнути передчасного зносу двигуна і продовжити його термін служби.

  • Більш міцні передні і задні пластинчасті ресори забезпечують роботу шасі при будь-яких робочих умовах.

  • Стандартна комплектація включає в себе бак охолоджуючої води і систему вприскування води, що дозволяє швидко і зручно охолоджувати гальмівну систему. 200 літровий бак з охолоджувальною водою використовується для охолодження гальм при тривалому підйомі по схилу. Використання такої системи підвищує безпеку пересування самоскида.

  • Кар'єрні самоскиди HOWO 70 оснащені новим переднім мостом, який є незалежною розробкою компанії SINOTRUK. Для даного моста використані моноблочна двотаврова балка.

  • Для заднього моста використовується провідний міст AC26. Головний редуктор відрізняється більш раціональною конструкцією. Литий картер ведучого моста і барабанне гальмо забезпечують лідируюче місце самоскида на ринку Китаю.

  • Використовуються колеса 10.0 / 2-25. Шини для стандартної комплектації 14.00-25-36PR. Шини з великою несучою здатністю і високу зносостійкість виготовляються на замовлення спеціально для даних самоскидів.

  • Раціональна конструкція головного редуктора. Хороша жорсткість опори. Спільне використання примусової мастила й змащення розбризкує значно подовжує термін служби редуктора.

  • Раціональна конструкція литого картера ведучого моста. Вантажопідйомність в два рази більше, ніж у звичайного подвійного моста STEYR.

  • Більш міцний барабанне гальмо з ультра - широкої гальмівною колодкою Φ500 × 235, який використовується для самоскида, забезпечує надійні гальмівні характеристики і тривалий термін служби самоскида.

  • Для головної конічної зубчастої передачі використовується спеціальний пристрій, який збільшує міцність і жорсткість передачі.

таблzku.zp.ua